یک سال و نیم قبل وقتی تصمیم گرفتم که محصولات خودم رو با برند خودم بفروشم، خیلی ها من رو مسخره کردن و گفتن بازار رو با دانشگاه اشتباه گرفتی، ولی من در مدت یک سال و نیم علاوه بر اینکه محصولات خودم رو میفروشم، محصولات دوستانم رو هم می فروشم. چند ماه قبل وقتی تصمیم به صادرات گرفتم، باز هم خیلی ها من رو ترسوندن و گفتن اونقدر کله گنده در بازار صادرات هست که کسی تو رو نمی بینه. پس تصمیم گرفتم که شبیه همه نباشم و با تأکید بر سلامتی و نوآوری، نیازها و بازارهای جدیدی خلق کنم. می دونم سخته ولی ارزشش رو داره

